اروئیکا

اروئیکا عریانی اندیشه است و پاکی دل،اروئیکا یعنی تمام خوبیهای دنیا، اروئیکا یعنی دوستت دارم چرا که زندگی یعنی دوست داشتن

اروئیکا

اروئیکا عریانی اندیشه است و پاکی دل،اروئیکا یعنی تمام خوبیهای دنیا، اروئیکا یعنی دوستت دارم چرا که زندگی یعنی دوست داشتن

سه شنبه، 12 اسفند، 1382

سه شنبه، 12 اسفند، 1382

 

سلام

من برگشتم  ، اما اینکه چرا رفتم و وقتی که رفتم چرا برگشتم

اول که اروئیکا شروع کرد به نوشتن خیلی خسته بود خسته از حرفهایی که نمیتونست بزنه و از دردهایی که کشیده بود . یه نفر گفت بنویس گفتم چشم . اروئیکا شد روح خسته و بغض کرده فرنوش و شروع کرد به نوشتن ،نوشت و نوشت و نوشت یه چیزایی نوشت که من خودمم نمیدونستم اینقدر ادامه داد که فرنوش باور کرد بدبختی همیشه همراهشه . البته اروئیکا هم حق داشت بدجوری صدمه دیده بود ولی اون حق نداشت امید رو از خونه فرنوش بیرون کنه  . تو همین گیر و دار بود که کیم اومد . با خودش یه دنیا امید آورد و یه دنیا لبخند و شادی ، فرنوش هم که خسته بود از اون همه غم و قصه به کیم خوش آمد گفت . ولی کیم همه زندگی فرنوش نبود . فرنوش شده بود 2 تیکه یه تیکه غم و افسوس و یه تیکه جنگجویی که واسه پس گرفتن زندگیش با چنگ و دندون میجنگه . خلاصه فرنوش دید نه اروئیکا کامل و نه کیم واسه همین تصمیم گرفت بشه 3 قسمت .

اروئیکا که یاد آور خاطرات و صدماتی که خورده تا همیشه یادش بمونه که دوباره نباید تو همون چاه بیفته.

 

کیم که سرشار از عشق و امید بود تا یادش بمونه هر چیزی که از دست رفت رو میشه دوباره ساخت و بدست آورد

و فرنوش که روز شمار وقایعی هست که از اون سه تا آدم متفاوت ساخت

مجموعه فرنوش و کیم و اروئیکا میشه فرنوش . پس اگه یه وقت از متفاوت بودن نوشته های کیم و اروئیکا تعجب کردید یه سر به فرنوش بزنید تا جوابتون رو بگیرید.

 

اروئیکا http://eroika1982.persianblog.com

کیم http://love-is.persianblog.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد