اروئیکا

اروئیکا عریانی اندیشه است و پاکی دل،اروئیکا یعنی تمام خوبیهای دنیا، اروئیکا یعنی دوستت دارم چرا که زندگی یعنی دوست داشتن

اروئیکا

اروئیکا عریانی اندیشه است و پاکی دل،اروئیکا یعنی تمام خوبیهای دنیا، اروئیکا یعنی دوستت دارم چرا که زندگی یعنی دوست داشتن

سه شنبه، 19 آبان، 1383

سه شنبه، 19 آبان، 1383

 

 

امروز هم گذشت .....

             چون دیروز ،   .....

                           بد، زشت ، .....

                                       و من هنوز زنده ام ، ....

                                                     با امید به آینده، در انتظار فردا ...... 

************************************************** 

یه یا علی  گفتم  و  دوباره  شروع  کردم  میخوام به خودم  ثابت  کنم هنوز همونیم که  "  نمیشه " برام غیر قابل باوره  .................

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد