اروئیکا

اروئیکا عریانی اندیشه است و پاکی دل،اروئیکا یعنی تمام خوبیهای دنیا، اروئیکا یعنی دوستت دارم چرا که زندگی یعنی دوست داشتن

اروئیکا

اروئیکا عریانی اندیشه است و پاکی دل،اروئیکا یعنی تمام خوبیهای دنیا، اروئیکا یعنی دوستت دارم چرا که زندگی یعنی دوست داشتن

شنبه، 8 آذر، 1382

شنبه، 8 آذر، 1382

 

این منم ، خسته و افسرده ، وسط تاریکی ایستادم

 بارم سنگینه ، دستام خستس ، چشمام سو نداره ، دلم طاقت نمی یاره

خدایا !! با توام ، کجایی؟ صدامو می شنوی ؟

خدایا !! با توام ،اصلا" نگاه کردی ببینی من چقدرم؟ اصلا" منو می شناسی؟

این منم همونی که این بار و گذاشتی رو شونش  ، من را نگاه کن فقط یک بار

جای سیلی دروغها رو روی صورتم می بینی؟

جای خنجر بی عدالتی رو روی دلم می بینی؟

تا کی باید صبر کنم؟

تا کی؟

گفتی ببخش ، بخشیدم . گفتی امید بده ، دادم . گفتی کمک کن ، کردم .

ولی دیگه خسته شدم . از این همه بی عدالتی .

از اونایی که زندگی من را نادیده گرفتن .

از اونایی که ما رو نادیده گرفتن .

خدایا !! داری مجازاتم می کنی؟

بکن ، ولی بگو  تاوان کدوم گناهم را دارم می دم .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد