اروئیکا

اروئیکا عریانی اندیشه است و پاکی دل،اروئیکا یعنی تمام خوبیهای دنیا، اروئیکا یعنی دوستت دارم چرا که زندگی یعنی دوست داشتن

اروئیکا

اروئیکا عریانی اندیشه است و پاکی دل،اروئیکا یعنی تمام خوبیهای دنیا، اروئیکا یعنی دوستت دارم چرا که زندگی یعنی دوست داشتن

دوشنبه، 12 اردیبهشت، 1384

دوشنبه، 12 اردیبهشت،   1384

 

لبخندهای مصنوعی محبتهای سازمان داده شده دوست داشتنهای طراحی شده تعریفهای مجوز دار ....

و تعهدی که ازش فقط یک اسم باقی مونده .

همه و همه حاصل چشمان سردیه که سالهاست چشمه خود جوش عاطفه رو با سیمانهای بد گمانی خشکوندن .  

********************************** 

 E...M   :   چشمهای تورو باور دارم.... میدونم تو هم تبعیدی این زمینی...

                نگذار ستاره چشمهات زیر گرد و غبار زمینی بودن مدفون بشه .....

               حرفهام همه مال خودم ولی بهم بگو چه چیزی روباید ثابت کنم ....   

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد