اروئیکا

اروئیکا عریانی اندیشه است و پاکی دل،اروئیکا یعنی تمام خوبیهای دنیا، اروئیکا یعنی دوستت دارم چرا که زندگی یعنی دوست داشتن

اروئیکا

اروئیکا عریانی اندیشه است و پاکی دل،اروئیکا یعنی تمام خوبیهای دنیا، اروئیکا یعنی دوستت دارم چرا که زندگی یعنی دوست داشتن

پنجشنبه، 13 آذر، 1382

پنجشنبه، 13 آذر، 1382

 

الان 3 ماهه که دارم هر چند وقت یک بار یکی از ستاره های  خوابم رو میدم به ستاره خودم ولی 2-3 شب پیش که دستمو برا برداشتن ستاره ها بلند کردم دیدم هیجی برام نمونده  ، با خودم گفتم اشکال نداره آسمون منو اون نداره که ، دزدکی به آسمونش سرک کشیدم آخه دلم برای اون نورهای کوچولو قد یه آسمون ستاره تنگ بود  ، هرچقدر تو آسمونش گشتم ستاره هامو پیدا نکردم . حالا هم باید تاریکی شبهام رو تحمل کنم ( آخه من از تاریکی می ترسم ) هم غم گم شدن ستارهام رو .

تو رو خدا اگه یه روز ستاره های کو چیک قشنگ منو دیدین بهشون بگین بدون اونها زندگی برام مفهوم نداره ازشون بخواین برگردن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد