اروئیکا

اروئیکا عریانی اندیشه است و پاکی دل،اروئیکا یعنی تمام خوبیهای دنیا، اروئیکا یعنی دوستت دارم چرا که زندگی یعنی دوست داشتن

اروئیکا

اروئیکا عریانی اندیشه است و پاکی دل،اروئیکا یعنی تمام خوبیهای دنیا، اروئیکا یعنی دوستت دارم چرا که زندگی یعنی دوست داشتن

یکشنبه، 10 مهر، 1384

یکشنبه، 10 مهر، 1384 

 

ساکت و آروم جلوی شعله لرزون روزها نشستم و نگاهش کردم .....

خواستم بگم بمون اما انگار طاقت موندن نداشتن .... خاموش شدن و روحشون به آسمون رفت .... همه دست میزدن ......

تولدت مبارک !!!!

و من توی هیایوی سکوت شمعهای جشن تولدم آرامش جستجو میکردم ...

دیگه کسی نیست که محبت هدیه بده ... لبخند ببخشه .... دوستی پیشکش بکنه ....

آدمهای خالی با بسته های پر از نفرت و کینه و بخل و حسد ....

کاش میشد شمعها پیشم میموندن .... کاش میشد من رو هم با خودشون میبردن ....

امروز سال به زمین اومدن منه .... میخوام برگردم خونه ... کسی هست راه رو نشونم بده ؟  

********************************* 

محمود جان تولدت مبارک ..... امسال هم مثل پارسال برای فوت کردن شمعهای تولدت میای ؟

باغبون یه امروز به جای همه چیزهای خوب گل وحشی تپه آرزوها رو به یه جرعه حرف راست مهمون کن ... ......  آخه امروز تولدشه .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد