اروئیکا

اروئیکا عریانی اندیشه است و پاکی دل،اروئیکا یعنی تمام خوبیهای دنیا، اروئیکا یعنی دوستت دارم چرا که زندگی یعنی دوست داشتن

اروئیکا

اروئیکا عریانی اندیشه است و پاکی دل،اروئیکا یعنی تمام خوبیهای دنیا، اروئیکا یعنی دوستت دارم چرا که زندگی یعنی دوست داشتن

چهارشنبه، 30 آذر، 1384

چهارشنبه، 30 آذر، 1384

 

چند وقته دارم فکر میکنم   گناه نگفتن حقیقت به اندازه گناه دروغ گفتنه

گمون نکنم دیگه هیچ وقت هوس بخشیدن به سرم بزنه ....  

**************** 

اگه شازده کوچولو شازده کوچولو باشه مثل آیینه پاکه و مثل آب زلال .....

 

 ≈ یکی نیست بپرسه با اجازه کی وقتی اروئیکا نیست دفترش رو خط خطی میکنم   

 نمیونم چرا امشب تموم نمیشه .... آها یادم اومد امشب شب یلداِ .... خوش باشید..

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد