اروئیکا

اروئیکا عریانی اندیشه است و پاکی دل،اروئیکا یعنی تمام خوبیهای دنیا، اروئیکا یعنی دوستت دارم چرا که زندگی یعنی دوست داشتن

اروئیکا

اروئیکا عریانی اندیشه است و پاکی دل،اروئیکا یعنی تمام خوبیهای دنیا، اروئیکا یعنی دوستت دارم چرا که زندگی یعنی دوست داشتن

دوشنبه، 29 خرداد، 1385

دوشنبه، 29 خرداد، 1385 

 

اون قدیم ندیما یه دلی بود که نذاره غمها این وری بیان

اون روزها یه حال و هوایی بود که اگه یه وقت یه غم کوچولو اشتباهی سر و کله اش پیدا میشد مثل کوه پشت هم باشن

این روزها نه دلی مونده نه حال و هوایی ....

گله از شما نمی کنم . گله از خودم میکنم که اروئیکا و دوستهاش رو فراموش کردم ....

گله از خودم میکنم که تو تنهاییم هم خودم رو تنها گذاشتم ....

گله از خودم میکنم که اروئیکا کوچولوی سرمست بازیگوش رو وسط شهر بازیش تنها گذاشتم ...

گله از خودم میکنم که به اروئیکا سر زدنم فقط یه رفع تکلیف شده ...

گله از خودم میکنم که اشکهای ارو کوچولو رو با بارون بهاری اشتباه گرفته بودم ...

گله از خودم میکنم که نذاشتم تنهاییم تنها بمونه ... تو تنهاییم خودم رو تنها گذاشتم ...

گله از شما نمی کنم .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد