اروئیکا

اروئیکا عریانی اندیشه است و پاکی دل،اروئیکا یعنی تمام خوبیهای دنیا، اروئیکا یعنی دوستت دارم چرا که زندگی یعنی دوست داشتن

اروئیکا

اروئیکا عریانی اندیشه است و پاکی دل،اروئیکا یعنی تمام خوبیهای دنیا، اروئیکا یعنی دوستت دارم چرا که زندگی یعنی دوست داشتن

چهارشنبه، 9 خرداد، 1386

چهارشنبه، 9 خرداد، 1386

سلام

کی گفته از دل برود هرآنکه از دیده برفت؟

امروز شد سه سال که نیستی و امروز شد یک سال که من ازت بزرگتر شدم

هنوز هم اون کوه و اون فال حافظ و حرفت توی گوشمه

ببین کی دوباره ماها اینجا باشیم

حق با تو شد . ولی خوب چه باک

من که هر سال سر تولد تو شمعهات رو برات روشن میذارم و تو که هر سال واسه فوت کردنشون میای

دیگه چه باک؟

ولی خوب همه این بهونه ها نمیتونه جلوی دلتنگی منو بگیره . قد یه کهکشون ستاره دلم برات تنگ شده

سلام منو به خدا برسون . شاد باشی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد