اروئیکا

اروئیکا عریانی اندیشه است و پاکی دل،اروئیکا یعنی تمام خوبیهای دنیا، اروئیکا یعنی دوستت دارم چرا که زندگی یعنی دوست داشتن

اروئیکا

اروئیکا عریانی اندیشه است و پاکی دل،اروئیکا یعنی تمام خوبیهای دنیا، اروئیکا یعنی دوستت دارم چرا که زندگی یعنی دوست داشتن

جمعه، 27 آبان، 1384

جمعه، 27 آبان، 1384 

 

میترسم خودم رو نشون بدم .... تو بازی خدا گم شدم ....

اون وقتی که سبز بودم و بکر طوفان دروغ و فریب صادقانه شاخه های پر از شکوفه بادامم رو ازم گرفت  ....

 وقتی باغبون اومد که کویر بودم یه کویر پر از آرزوهای فراموش شده اومد و از همه چیز جدام کرد و شد همه دنیای یه گل .از آرزوهام یه تپه ساخت و من شدم وحشی ترین گل تپه آرزوها ....

یاد گرفتم پرواز پروانه ها و رقص نسیم را باور نکنم ... بهم یاد داد بوی عطر خودم و حتی باغبون رو هم باور نکنم  . شدم یه گل پر از خارهای تیز  ٬ زیبا و درخشنده اما تنها تنهایی که هیچ کس و هیچ چیز نتونست پرش کنه ... 

باغبون منم مثل همه باغبونها یه باغ داشت پر از گل  ٬ اروئیکا نمیخواست گلخونه ای باشه  باغبون نمیتونست باغشو رها کنه .......

چاره ای نبود ٬ اشکهام رو زیر قطره های شبنم پنهون کردم و به آسمون آبی لبخند زدم .... 

تا اینکه یه روز ....

یه تیکه ابر بهاری وسط پاییز پیدا شد و قطره قطره شروع کرد به باریدن .... الان داره شوری زخمهای قبلی رو پاک میکنه ... مثل همه ابرهای بهاری نمیدونم کی اومد نمیدونم تا کی میباره و نمیدونم کی میره ....

ولی این رو خوب میدونم  ٬  از رقصیدن زیر بارون لذت میبرم  

************************************ 

باهات یه عالمه حرف دارم اگه من شهامت گفتن و تو شهامت شنیدنش رو داشته باشی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد