اروئیکا

اروئیکا عریانی اندیشه است و پاکی دل،اروئیکا یعنی تمام خوبیهای دنیا، اروئیکا یعنی دوستت دارم چرا که زندگی یعنی دوست داشتن

اروئیکا

اروئیکا عریانی اندیشه است و پاکی دل،اروئیکا یعنی تمام خوبیهای دنیا، اروئیکا یعنی دوستت دارم چرا که زندگی یعنی دوست داشتن

پنجشنبه، 17 آذر، 1384

پنجشنبه، 17 آذر، 1384

 

سرم داره میترکه ......

انگار قد یه کهکشون بغض نترکیده تو گلوم جمع شده .... قرار نیست گریه کنم .... ولی گلوم را داره فشار میده .....

روزهایی که اروئیکا نمیتونست بنویسه را زیاد دیده بودم ولی الان که انگار فقط میخواد بنویسه برام تازگی داره .... دارم میترسم .... نکنه میخواد دوباره ترکم کنه ..... نکنه اون هم گم شده ..... نکنه ناراحتش کردن ......

آره همینه .... ستاره های کهکشونم هم اخم کردن .... نورشون رو ازم گرفتن .... واسه همینه دوشبی میشه که  نمیتونم بخوابم  .... اخه از تاریکی میترسم ....  

************************* 

میدونم میشناسمت ولی شاید واقعا ناشناس تر از همه شناس ها باشی ...  شعری که نوشتی رو خیلی دوست دارم .... قایقی باید ساخت / دور باید شد از این خاک غریب ........ هر کی که هستی ازت ممنونم که اروئیکا رو بو میکنی  ....

نظرات 1 + ارسال نظر
سام سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:17 ق.ظ http://www.pc.fun2fun.ir

سلام
یه سوالی داشتم ؟شما چرا اینقدر گرفته ای ؟!
به خدا یکی مثل تو حیفه که تو لک باشه.منتضر جواب هستم.
زود باش شاید فردا وقتی برای سادی نباشه . . .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد