اروئیکا

اروئیکا عریانی اندیشه است و پاکی دل،اروئیکا یعنی تمام خوبیهای دنیا، اروئیکا یعنی دوستت دارم چرا که زندگی یعنی دوست داشتن

اروئیکا

اروئیکا عریانی اندیشه است و پاکی دل،اروئیکا یعنی تمام خوبیهای دنیا، اروئیکا یعنی دوستت دارم چرا که زندگی یعنی دوست داشتن

چه دلگیر شده این خونه بدون خنده های تو 

چه نامهربونن این نوشته ها بدون چشمهای تو 

و من چقدر تنهام بدون حس دوست داشتن تو 

نه! 

به من خرده نگیر .... دوست داشتن تو زیباترین گناه و قشنگترین اشتباه زندگی من بود 

 اما..... 

بترس از روزی که این قلب سرخ تپنده بخواد توبه کنه 

اونوقت، تو میمونی و یه اتفاق 

اتفاقی که باورش برات غیر ممکنه ...  

آیا عشق پایان هم داره؟ میخوام بدونی که پایان نداره اما میشه جلوش رو گرفت 

درد داره اما نه به اندازه درد تنهایی کنار تو 

ای کاش برای باوروندن خودت کمی تلاش میکردی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد