اروئیکا

اروئیکا عریانی اندیشه است و پاکی دل،اروئیکا یعنی تمام خوبیهای دنیا، اروئیکا یعنی دوستت دارم چرا که زندگی یعنی دوست داشتن

اروئیکا

اروئیکا عریانی اندیشه است و پاکی دل،اروئیکا یعنی تمام خوبیهای دنیا، اروئیکا یعنی دوستت دارم چرا که زندگی یعنی دوست داشتن

جمعه، 20 آذر، 1383

جمعه، 20 آذر، 1383

 

دیشب یکیشون رو دیدم ..... به همون قشنگی قبل بود اما انگار یکم بزرگتر و درخشان تر شده بود ....

 کلی خوشحال شدم .... ( ۴ تا بیشتر از اونی که فکرش رو میکنی ) ....

آخه خیلی وقت بود ستاره های کوچیک کهکشونم رو گم کرده بودم .....

اگه تو هم برگشت شون رو باور نمیکنی بیا و از نزدیک ببین ....جای بوسه هاش هنوز روچشمام مونده ..... 

************************************* 

دیروز و امروز و فردا  تو لغت نامه من یعنی یک عمر پر از تجربه ,  یک لحظه نفس کشیدن  و یک دنیا امید .... شاید برای جبران هم همین بوده .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد