اروئیکا

اروئیکا عریانی اندیشه است و پاکی دل،اروئیکا یعنی تمام خوبیهای دنیا، اروئیکا یعنی دوستت دارم چرا که زندگی یعنی دوست داشتن

اروئیکا

اروئیکا عریانی اندیشه است و پاکی دل،اروئیکا یعنی تمام خوبیهای دنیا، اروئیکا یعنی دوستت دارم چرا که زندگی یعنی دوست داشتن

یکشنبه، 28 فروردین، 1384

یکشنبه، 28 فروردین، 1384 

جلوی آدمهایی که جرات دفاع از دل رو ندارن نمیدونم چه کار کنم ....

دوست داشتن رو ادامه میدن ....

اما ..... 

************************************

تو بسته کادو پیچ شده ی اطاعتت رو نگاه کن .... چیزی جز دروغ هم توش هست ؟

این قصه خیلی تکراریه حداقل واسه من و قهرمان ..... 

************************************ 

ریشه های گلهات به هم چسبیدن .... واسه همینه که عطرشون رو لبها لبخند میاره ...

و تو هنوز به چنار بلند تنهات تکیه زدی .....

  ≈ ب.س : دلم واسه کهکشونت پر میزنه . واسه ستاره هایی که میخندن و جای پاهات رو بهم نشون میدن ... بهونه ی خوبیه که مدام نگاهم رو به آسمون بودنت باشه، مگه نه ؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد