اروئیکا

اروئیکا عریانی اندیشه است و پاکی دل،اروئیکا یعنی تمام خوبیهای دنیا، اروئیکا یعنی دوستت دارم چرا که زندگی یعنی دوست داشتن

اروئیکا

اروئیکا عریانی اندیشه است و پاکی دل،اروئیکا یعنی تمام خوبیهای دنیا، اروئیکا یعنی دوستت دارم چرا که زندگی یعنی دوست داشتن

دوشنبه، 23 خرداد، 1384

دوشنبه، 23 خرداد، 1384 

 

دیشب صدای هق هق گریه هات تمام اتاق رو پر کرده بود ...

با اینکه دردناک بود و پر از بوی تنهایی اما ترجیح دادم فقط بشینم و نگات کنم ....

 نفرتت رو از چشمهات ریختی بیرون و از شفافترین دریچه دنیا نگام کری....

خندیدم و گرمترین بوسه رو روی گونه  خیست نشوندم .... 

**************************** 

میدونی نوشی ، گاهی وقتها نداشتن یه آغوش بهترین هدیه خداست ....

راستی نونوشم  ... من هیچ وقت ترکت نکرده بودم ....

  Ero …

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد